Totuuksia toimistosta: Mitä jokaisen johtajan tulisi tietää?

Miltä toimistoilla näyttää juuri nyt?
Mitä jokaisen johtajan tulisi tietää oman organisaation tavasta työskennellä toimistolla?

Workspacen syväsukellus lähes 20 000 datapisteen vertailudataan paljastaa, miten toimistoilla työskennellään, erityisesti vuorovaikutuksen ja yhteistyön näkökulmasta.

Workspacen tutkimustiimi on havainnoinut toimitilojen käyttöä ja vuorovaikutustilanteita kuluneen puolen vuoden aikana yli 20 suomalaisessa organisaatiossa. Katsauksemme tarjoaa keskustelunherättäjän jokaiselle tietotyön parissa työskentelevälle johtajalle tai esihenkilölle.

Havainnointidatan avulla haetaan vastauksia esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:

  • Nouseeko poikkeamia ja riskejä kilpailuedun tai kilpailukyvyn kannalta?
  • Näyttääkö toimintamme samansuuntaiselta organisaation tavoitteiden kanssa?
  • Miltä toimistollamme näyttää sosiaalisen vastuullisuuden näkökulmasta ja ihmisten hyvinvoinnin kannalta verrattuna muihin organisaatioihin?
  • Onko meillä sopiva määrä tilaa ja palveleeko se tapaamme työskennellä?

Tervetuloa Workspacen toimistolle Helsingin Vallilaan iltapäiväkahveille kuuntelemaan ja osallistumaan keskusteluun keskiviikkona 29.3.2023 klo 13-14.30 (showtime 13.30-14.30).
Ilmoittaudu pian, paikkoja on rajoitettu määrä.

Ilmoittaudu Workspacen kahvitilaisuuteen
Ilmoittaudun tilaisuuteen ja iltapäiväkahveille
Etunimi
Sukunimi